Lugn,ro och sjukdomstider.

Jaja, så var det söndag igen. Efter ännu en lugn helg väntar nu en eftermiddag av städning,städning och åter städning. Ingen av mina favoritsysslor men det är väl ändå något som måste göras.

Här följer en liten review på helgen som varit...

I fredags så hade vi en liten bjudning för att fira Roberts 25-årsdag i efterskott. Dom närvarande var jag,Sara,Robert,Johan och Jocke. Sara lagade lasagne och gjorde en mycket fin A.I.K tårta. Helt sjukt, en stor form med lasagne och hela tårtan gick åt. Jocke det är en hungrig jävel... Så vi satt här och spelade tv-spel och snackade skit mest hela kvällen. Sara som har vart sjuk hela veckan vart inte direkt piggare av det här, hon var riktigt risig när vi gick och la oss på kvällen.

Lördagen spenderades här hemma hela dagen. Jag roade mej mestadels med att spela Canis Canem Edit som jag lånat av Robert, och Sara hon låg mest däckad pga sjukdomen hela dagen. Jag fick dagen till ära laga middagen och det vart nån fläskfilégryta med ris, gott men lite torrt kanske.. Äh, finns nog inget att säga mer egentligen än att det var en oerhört lugn dag.

Idag så låg vi i sängen väldigt länge innan vi klev upp och käkade frukost. Tillbaka till sängen igen innan jag klev upp och kikade på herrarnas slalom från Adelboden. Markus Larsson ledde efter första men tappade till femte i andra, synd å skam..
Har väl inte gjort mera än men ska strax ta en dusch och sen sätta igång och städa. Måste även springa över till Robert med tv-spel innan han kommer hem.

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback