Mmm ett sånt litet smarrigt stycke!

Hejja, äntligen är veckan äver. Idag var det ett stress på jobbet utöver det vanliga. Sjukt...
Som min vana trogen numera var jag uppe i hopp om att komma iväg på en promenad till jobbet, så blev inte fallet. Vart kvar hemma till runt halv åtta innan jag släpade mej ner till tåget.
Väl där så trycktes de en åttahundra grip clips eller dylikt och sen väl framme vid lunch ställ till pennor. 2000 st pennor att trycka, där var min eftermiddag gjord.
Vart iaf klar tillslut och då var det dags för nästa stop före hemresan, gymet.

Körde lite bröst och axlar. Några 4or på 130 i bänk och lite militärpress på 60 kg. Vart en del övningar till men inget som orkar skrivas. Känns skönt att komma igång igen med träningen igen efter juluppehållet iaf.

Sen fick jag äntligen åka hem. Jag storkockade ärtsoppa med fläsk tills Sara kom hem från jobbet, förjävvla gott och billigt käk de där :) Nu sista timmarna har jag mest legat som ett slakt i soffan efter gymvistelsen. Ska in i duschen med älsklingen nu och sen i säng. Åker nämligen till Bollnäs imorgon redan kl 8. Drygt att kliva upp sex typ på helgen men de får man väl ta.

Slakta en älg, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sidan är klart mycket trevligare att kika på nu :)

2007-01-13 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback