Slapp och slö.

Idag har vi varit väldigt lata båda två. Det vart en skön sovmorgon och sen så var jag upp och fixade frukost åt oss. Efter det har vi mestadels bara slöat i soffan. Jag hann med att stryka några plagg också, även matlagning har det blivit. Nu ska vi åka och träna, jag ska köra lite ben och biceps och Sara ska väl köra någon form av pass. Sen ska vi och storhandla på willys, det är alltid lika trevligt :)

Vi har minsann till slut fått en del snö här också, det var ett jävla busväder hela kvällen igår så nu är det någon decimeter tror jag. Hoppas den smälter bort snart, jag känner då ingen större glädje med snön här minsann. Vinter kan det få vara längre norrut!

Hej hej hallåååå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback