Vilken heldag.

Just det, skulle bli en tidig sängning ikväll eftersom man var uppe halv sex. Visst, är väl rätt tidigt än men inte så tidigt som jag tänkt.

Morgonen började som sagt jävla tidigt idag, vi skulle ju nämligen med tåget till bollnäs kl 8. Så jag och Sara begav oss glada i hågen till centralen,fixade biljetter, drack lite kaffe osv. Hemresan flöt på rätt snabbt tyckte jag. Jag lästa aftonbladet å löste korsord typ tills vi var strax norr om Gävle. Sara, hmm.. ja Sara hon sov :)

Väl hemme mötte syster upp på stationen och sen gick vi en runda på stan innan vi stannade till på Roy´s och käkade. God mat och trevligt sällskap :) Sen åkte vi till höghammarhallen och kikade på KM i fotboll ett tag. Frida åkte hem och jag gjorde sällskap med bandyherrarna Spinnars och Ståhl. Umgicks med dom några timmar där på hallen och sen hem till mor och far.

Efter att ha vilat mej lite så åkte jag och pappa ner på bahco så jag fick köra ett litet benpass. Fyra 6or på 170kg, var väl ett rätt bra pass tycker jag. På hemvägen åkte vi in hos Fager och köpte mört inför morgondagens groteska gäddfiske! Det kommer dras såna gigantiska och glupska gäddor att dom med lätthet skulle kunna misstas för att vara av arten Aligator GAR! *Fiskar stora som as och lever(många av dom) i träskmarker i det stora landet långt i väst*. Blir en uppdatering av fisket imorgon efter vår angling.

Hemma igen pratade jag med älsklingen(saknar dej), och sen var det tänkt att jag skulle sova. Yeah right.. Fastnade framför tvn och kollade på greven av monte cristo och sen var det fiske med William på tv. Den där William är en jävla pajas i mina ögon, men bra fiske hade dom!

Nu har jag iaf duschat och får äntligen sova.

Sååå, gonatt då alla glada. Älskar dej Sara!

Tack för mej, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback