Bänk och ben.

Försökte mej på ett bänkpass idag trots men halvrisiga högeraxel. Kände efter på 50 några set och insåg att jag inte hade ont i axeln när jag körde. Smärtan jag har nu sitter mer mitt i axeln än den jag haft förut som har vart på framsidan. Fast känner ju att axeln är mycket bättre idag så kan nog köra lite ryck framåt helgen.

Bänkpress.   Upvärmn  100*2*2, 120*2, 130*2*3
Knäböj bak.  60*6*2, 80*6, 100*2*2, 120*2, 140*2*5

Biceps. 4 set

Fick lite ont ändå till slut när jag bänkade men inget man inte klarar av :)
Var rätt tungt men har ju knappt kört bänk dom senaste två tre veckorna så det är väl inget att snacka om, det blir nog bättre bara jag får in det som rutin att köra två pass i veckan.
Böjen kändes rätt okej. Med tanke på hur makalöst vek jag är i benen gentemot resten av kroppen så är jag ganska nöjd med att göra fem tvåor på 140 utan pass. Inte särskilt tunga heller.

Imorgon lite lätt lyftning igen om axeln pallar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0