Förbannade stötar!

Ja så var det stötträning idag igen och som vanligt är det INGET som stämmer!
Fan hittar inte alls timeingen på stötarna, ståpressar ju lika mycket i stort sett och då är det väl nåt som inte stämmer. Resten av träningen gick iaf bra!
Innen jag började köra lyftarträningen så inbillade jag mej att det jag skulle få problem med var vändningarna, men ju längre jag tränar desto mer får jag inse att vändningarna är inte problemet. Det är att få stångjävlen över huvet. . . .

Trapeziusryck. 40*3, 50*3*5
Styrkevänd. 60*2, 70*2, 85*2*2, 90*2*2
Stöt ställn. 60*2*2, 70*2*2, 80*1*2, 90*1*2, 80*1*2

Gick ner på 80 igen efter dom två miserabla stötarna på 90 kg. Var egentligen klar efter dom två men vart så förbannad då inget stämde att jag var tvungen att göra två på 80 bara för att få ut lite aggressioner.

Bättre lycka nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0