Skönt me morgonträning.

Hade tänkt klämma in både lyftning och golf på schemat idag så då satsade vi på ett morgonpass i arla stund :)
Bara man tar sig upp så är det ju jävligt skönt att komma till jobbet nytränad och nyduschad. Synd bara att jag glömde handduk/badlakan hemma så jag fick torka mej me en schwettig t-shirt. Jaja, thats life när man inte har morgonhjärnan med sig.
Passet gick iaf helt okej. Tyckte jag kände mej rätt vaken redan i första övningen, skönt när jag ofta brukar vara ett lik dom första seten på mina morgonpass....

Styrkevändningar. 70*2*2, 80*2*2, 85*2
Stöt nacke. 80*2, 90*2, 100*2*3  ---- Jobbigast är att ta ner stången till nacken mellan stötarna. Bra fart!
Ryckdrag. 80*2*2, 90*2*5

Passet avklarad på ungefär en timma i lugnt tempo och nu sitter man här på jobbet nyduschad å alert.

SCHMUTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0