Första passet och lite info.

Sådär ja, så var första passet på det nya året kört. Åkte ju som sagt var på en riktigt pissig förkylning direkt efter nyår så har inte tränat något förrän idag. Skulle köra axlar och mage men slängde även in några set bänk för att få veta hur formen är efter sjukdomen, för är det nån övning man verkligen känner direkt hurpass kass form man har så är det ju i bänkpressen!

För övrigt om det är nån som inte vet vem jag är så kommer lite info här...

25 år gammal, 173 cm över jord med en vikt just nu på ca 80 kg. Har aldrig haft lätt att hänga på mej muskler men däremot hyffsat lätt för att bli relativt stark till min kroppsvikt, det säger dock kanske inte mycket.. :)
Brukar träna i cykler som ser ut som följande. Hård styrketräning från oktober till april,sen deff fram till juni med skapligt resultat och sen total uteblivenhet från gymet från juni till oktober och pga detta är man alltid tillbaka på noll i styrka och halvfet som vanligt. Kul va? =)

Passet idag var halvskapligt trots allt men den här veckan får mest vara till att komma igång. Dagens resultat kommer här nedan...

Allt är räknat så som vikt*reps*set om någon inte skulle fatta detta.
Vägde förresten in på 81,4 före passet idag så morgonvikten ligger nog strax under 80 kanske.

Bänkpress. 50*12*2,80*10,100*6,120*6*3

Kickstöt. 50*8,70*6,80*5*3
Press nacke. 50*8*3
Hantellyft. 17*10*3
Hantellyft fram. 8*10*3
Kryssdrag i cable. 10*12,15*10*3
Uts. axel i cable. 15*10*2

Benlyft för mage. 15*4
Lutande situps. 12*4

Rätt nöjd med passet med tanke på dom sista veckorna. Nåt jag däremot inte är helt nöjd med är att jag fläskat till mej bra nog igen men det är ju trots allt vinter så det är väl bra me lite späck då...

Nu blire Navy C.I.S med Specialagent Gibbs och dom andra grabbarna och tjejjerna!

Kommentarer
Postat av: Micke

Tjenare Sorken! ser ju bra ut dedär! 120*6*3! Hör av dig när du hamnar i bollnäs nästa gång kan vi köra ett pass ;)

2008-01-08 @ 23:43:37
Postat av: sorken

Bra och bra vet jag väl inte :) Är väl en bit kvar till dina vikter än. . . Haha. Får se om jag vågar slå en signal och köra ett pass med er då!

2008-01-09 @ 08:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0