Måndag 22/2, 82,6 kg.

Den här veckan är det så kallad "Deload" vecka i programmet. Innebär bara lätta pass för att återhämta kroppen. Men eftersom jag missade helgens böjpass pga hundhämtning och förkylning så körde jag både deload för bänken och militärpressarn och mitt böjpass från i lördags.
Böj är numera favoriten då knäet verkar hålla bra, peppar peppar....



Knäböj. 110*5, 125*3, 140*12!! (Calculated 1 rep Max 202 kg)
Medelbred bänk. 60*5, 75*5, 90*5.
Militärpress. 30*5, 40*5, 45*5
Benspark. 4 set
Hantelflyes. 3 set
Hantellyft. 2 set
Triceps. 3 set
Mage 4 set


Skönt med en lugn träningsvecka. Speciellt eftersom förkylningen fortfarande håller i sig.
Får väl se hur det blir med tröjbänken men känns det skapligt så öser jag på där ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0