Snö snö snö, ge mej töö!!

Vilket jävla misärväder. Vi tajmar då alltid så bra när det är dags för bilresa mellan sthlm å bollan... Haha, skit kung bore kan ta och lägga ner nu. Hoppas det slutar snöa nu så vi kommer iväg ikväll, jag hoppas ju på angling imorgon!
Idag har jag sjuklig träningsvärk i ryggen, sitter som ett mähä vid mitt penntryckande. Är även mildt sagt besviken på bandygrabbarna som gjorde så att mitt bandyspel gick åt helvete... Irriterande!

Näe, nu är det dags att återuppta tryckandet.

Tack för mej, gay!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh vad jag är sugen på kaffe och snabb MAK A RONER! Tentaångest, TENTAÅÅÅÅNGEST! :)

Postat av: Sis

Du är tamefan en dålig bloggare! Skärpning.

2007-02-28 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback