Nackont,hjärtklapp och lite blodpudding.

Nackontet och hjärtklappningen är från i söndags. Fick jäkla ont i nacken när jag körde ben men pressade mej igenom tre set med frontböjar ändå efter dom vanliga. När jag tillslut inte kunde vrida på huvudet utan att det kändes som att det skulle vridas av nacken så gav jag upp. Hmm, lite vader kan man ju ändå köra tänkte jag. Grattis, efter ett trappsteg vart det hjärtklappning som höll i sig i typ en kvart. Efter den halvtaskiga sista halvtimman beslutade jag att avbryta träningen. . .

Nåväl. Idag har jag tryckt visitkortsfodral och muggar och lite annat smått och gott. Efter jobbet åkte jag till Törnblom och ante för att lämna två stockar snus till ante, öppnade väskan när jag kom fram och vips... ingen snus. Glömde den på jobbet, bra jobbat Johan. Var förresten in på älsklingens jobb på vägen också, det var en fin liten butik hon jobbade i där mitt på kungsgatan :)
Johan hade minsann kockat till blodpudding och bacon som jag vart bjuden på när jag kom dit, inte alls helt fel då jag var väldigt hungrig. Ante var inte hemma, han var tydligen iväg och recondade nån bil som han lånat.

Nu är jag iaf hemma och kollar på Shark, mycket bra serie det!

Over n out...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är mycket bättre på att festa ;) Vi har också kollat på Shark, mycket trevligt. Jag har fortfarande inte fått det där sms:et...?!

2007-01-23 @ 22:29:06
Postat av: Syster

Alltså, shit din blogg är psyko! Det syns aldrig vem som har postat det... så jag provar igen!

2007-01-23 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback