Dubbelangling och C.S.I...

Var i bollnäs i helgen så passade på att släpa ut gubben på angling både lördag och söndag. Skönt att få vistas ute lite, har inte fiskat nåt överhuvudtaget på hela vintern så det var trivsamt.
På lördagen var vi på västersjön i växbo, rätt bra fart tycker jag. Vi hade väl dryga tjugo fällningar, fick 16 gäddor och en abborre på ganska precis kilot.
Söndagen så tog vi samma sjö men åkte genom ett sund så vi hamnade på "en annan sjö"...
Inte alls lika trivsamt väder och inte heller fisket. Hade tolv fällningar tror jag och fick endast sex små eländiga snipor.

Gjorde dessutom illa ryggen lite IGEN... psykiskt. Men är okej nu iaf.

Igår startade C.S.I igen på femman, jag och älsklingen har väntat i flera månader på just det där avsnittet, vääärt :)

Längar fan redan till påsk då vi ska slå på stort och för första gången nånsin övernatta i stugan på vintertid, kan bli svettigt för far snackar om dubbla motorvärmare inne och full fart i brasan :)
Ska bli kul iaf!

Fyller även år på lördag så blir att bjuda in en par dårar på lite tårat och samkväm. Hittills Söder,Törnblom och Tobbe. Tobbe har inte fått nån inbjudan men eftersom han ska ner till Johan så antar jag att han informeras... 

Jobb jobb jobb.,.

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp iså fall :). Bra blogg du har förresten

Postat av: Tony Cascarino

Finns väl inga Sund i Växbo? Sund för mig är Berings Sund och stora grejer, ingen vattenpöl som inte syns på kartan maaaan! :-)
Sen finns ju Mattias Sund i Bollnäs. 193 cm - rätt stor.

2008-03-11 @ 12:33:55
URL: http://www.metrobloggen.se/cascarino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback