Skitpass..

Det här passet går ju knappast till världshistorien sopm ett av dom bättre. Gick väl hyffsat i rycken men eftersom det är så innihelvete med folk på gymet som springer runt överallt var det bara att lägga ner efter 3 set på 77,5, skulle egentligen gjort 5. Sen hade jag glömt mina remmar på dönje tydligen så då var det bara att lägga ner planerna på ryckdrag. Med mina kvinnliga nypor är det inget alternativ att köra drag utan, spec inte när man inte kan släppa stången rätt ner i golvet. Skitgym!

Ryck. 65*3*2, 72,5*2*2, 77,5*2*3 --Avbröt efter 3 set. Missade sista rycket på 77,5 på bakkant. Men var iaf stabilare och bättre lyft än sist och inga bommar på framkant.

Styrkevändningar. 65*3*2, 75*2*2, 82,5*2*5 -- Lätta och bra.
Knäböj fram. 100*3*2, 120*3*6 -- Bra! Har inte vart upp och kört tyngra fram nån gång.

Passade ju bra att jag skulle byta ut stötdraget mot mark på onsdag nu när jag var utan remmar men vi får väl se hur tungt mina damfingrar orkar hålla stången. . . =/
Kändes rätt bra förutom att det var så jävla mycket folk och att jag glömt remmarna.
Får försöka smita tidigare på eftermiddagarna och träna, det här går ju bara inte!

Vikt efter pass 82,3 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0