Testade tröja.

Ja idag var jag ner på nya stället i bns med Micke och testade en av hans gamla tröjor. Kan väl direkt säga att jag är rätt besviken. Först fick jag hjärtklappning, har inte haft det på säkert ett år och det var jävligt opassande och otrevligt! Försökte bli av med det men till slut var det bara att köra ändå =/
Värmde upp till 130 i bänken och sen på med tröja.

130*2 till en monsterkloss bara för att töja lite.
150*2 till en fortfarande hög kloss.
160*1 till en halvhög kloss :)
160*1 till en liten kloss :) ahaha, en jävla massa klosslyft :D
160*1 utan kloss, fick stången lååångt ner och ingen vidare fart så Micke hjälpte mej lite upp.
160*1 utan kloss. Bättre lyft och tryckte upp det utan större bekymmer.

Nej kändes inte bra. Mest förbannad över hjärtklappandet. Inget bra tryck.
Pissigt oviktvan dessutom, det märks! :)
Skulle säkert kunna bli rätt okej om man köpte en ny tröja och tränade lite kloss så man blev lite viktvan.
Sen väger ju jag flugvikt så att klara en kvalgräns till SM på 170 kg är nog inte något större bekymmer skulle jag tro med lite träning.
Vore kul med en comeback ;) 

Imorgon nya tag som lyftare. Kl 15 på dönje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0