Måndag 7/6, 83,5 kg.

Andra veckan på programmet drog igång idag. Öm i höger axel =/ Dock inte mer än att allt går att genomföra rätt bekvämt ändå.
Bänkpress. 87,5*5, 105*4, 122,5*3*2, 140*3*3, 147,5*2*3
Knäböj. 80*5, 100*4, 115*3*2, 130*3*5
Bänkpress. 97,5*4, 115*4, 132,5*4*4
Flies hantel. lutande. 11*10, 19*10*5
Rotator hantel. 4 set
Biceps. 3 set
Mage. 4 set
Får se hur passet blir imorgon. För att jag ska komma ikapp och kunna köra tröjbänk på torsdagar framigenom så måste jag klämma in ett nytt bänkpass då igen ;P Hoppas jag inte kommer ha så ont bara.
Blir det fortsatt sämre får jag nog avbryta programmet och köra nåt med mindre volym resten av sommaren.

Kommentarer
Postat av: sauron af mordor

goder afton helige sork af forsmanskt påbrå!

nu när vi befinner oss i de vackra månaderna då solen värmer vårt frostiga och karga landskap bör du väl lägga mer, om inte all kraft på att attrahera biceps. men se äfven till att forma din bakdel efter den italienska klassikern Speedos. Då kan du återigen glänsa på det evigt unga karlslundsbadet och det numer populära nakenbadet i lortbäcken där förmodligen elfving med den släpande foten visar briljans... Träna i frid och på återseende i sommar.

2010-06-08 @ 20:20:46
URL: http://lucaslund.com
Postat av: sorken

Enligt din sedvanligt eminenta utsago skall biceps och Gluteus Maximus attackeras och attraheras med full styrka inför BITCH 2010 ;P Dock var det nu många år sedan man gled runt i speedos på karlslund och mina vader, av ytterst tvivelaktig karaktär, gör sig nog bäst i en lortig bäck. Kanske tillsammans med den släpfande, och af matematiskt släkte komna, överste lärare Elfwinge. . . (Glömmer aldrig dom där jävla fulslagen i revbenen)!



Auf wiedersehen, ååååå revoir unt hasta luego!

2010-06-11 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0