Fredag 7/1, vikt okänd...

Eftersom mina uppdateringar är obefintliga så kan jag väl i alla fall försöka få med tröjpassen. Körde i Farsta och det kändes helt okej med tanke på att jag piskade triceps rätt hyggligt i onsdags.
Gjorde ett rejält gäng singlar på 230 till 4 och 6 cm. Alla ganska bekväma, vissa mer än andra :)

Bänkpress. 80*5*3, 100*3*2, 120*2, 140*1

Tröja på, superkatana gamla.

10 cm. 200*2
  6 cm. 220*1, 230*1*2
  4 cm. 230*1*4

Hantellyft sida. 4 set + Hantellyft fram. 4 set

Framåtlut. stångroddmaskin. 3 set



Har också fått en film på mitt bästa försök på svenska rekordet på SM. Förbannat alltså. Om man pausar i det läge jag är närmst toppen i lyftet så ser man att höger arm är helt uträtad och det fattas kanske 3-4 cm på vänster =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0