Bollnäspåsk.

Nu är det påsk och vi befinner oss i Järvsö just nu. Inväntar tåget för att frakta oss till bollnäs och morfars 70-årsmiddag. Igår så larmade klockan 04oo och då var man ju piggheten själv. . . Snoozade lite omedvetet till halv 5 och sen upp för att åka och angla. Jag och min käre far var upp till stugan på långfredagsangling. Det var en jävla blåsig angling det minsann, har en makalös träningsvärk i ljumskarna idag på grund av den blanka isen och dom mångasprångmarscherna mot donen längst ut. Vi fick två gäddor bara men i djupa så får väl det räknas som halvgodkänt :) Den största vägde tre kg.
Efter anglingen åkte jag upp till Sara i Järvsö där vi åt pärgröt med fläsk, mycket fin middag :) Sen upp på berget på afterskin där vi drack några öl och kikade på Engmans Kapell. Det var trevligt men det är ju synd och skam att man numera kan dricka tre öl och sedan är man full, herregud. Sen åkte vi tillbaka ner till Leif och Maj-Gun och fikade lite och tittade på tv. Sen vart det en tidig kväll med sömn.

Ikväll så ska vi nog åka till Per och Frida och festa lite tror jag, om det nu inte vart någon annanstans men det är väl sånt som märks. Annars skulle jag ju kunna briljera på både Buzz och Singstar, jag känner att singstar passar sig utmärkt för min vackra barrytonstämma! :D

Imorgon kväll hemfärd för mej till sthlm och på måndag premiär hemma mot Kalmar.

Allmänna idrottsklubben AIK, vi är överallt men det är inte ni för ni är Djurgårdsjävlar...  ;D

Kommentarer
Postat av: Sis

Briljera på singstar...?! Que?? Jomenvisst! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback