50-års middag och saknad.

50-årsmiddan för pappa som fyller femtio år på måndag(grattis)!
Saknad för Sara som får vara hemma och städa istället för att svulla sig här med oss :)

Sitter här hemma i Röste nu hos mor och far. Är väldigt lugnt här när alla åkt hem. Antar att jag bara blir här hemma och slöar framför melodifestivalen ikväll, möjligtvis åker och skjuter några kulor hemma hos tobbe på biljardbordet. Vore trevligt det också då det var bra längesen.

Idag har jag bara vart väldigt lat annars. Sov till kl tio ungefär och sen spatserades det omkring i kallingarna tills Frida kom på eftermiddagen, haha :) Kollat på skidskytte och slöat i soffan, det har vart min dag.

Hoppas du(Sara) har det bra där hemma trots att jag inte är där ;)
Ses imorgon älsklingen, Love you!

Hej hopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback