Alla hjärtans dag med Sara :)

Äntligen, ja äntligen har jag börjat bli människa i magen igen, haha.
Har vart hemma från jobbet nu tisdag och onsdag med en mage som inte vart av denna världen. Tur att Sara har klarat av att umgås med mej trots allt :)
Idag så har jag försökt komma iväg och träna trots magen... gick sådär.

Nu har jag precis tagit mej en dusch och ska försöka komma iväg på middag med älsklingen. Hoppas bara att min mage klarar av det, kan bli jobbigt.. Men att få spendera den här dagen med henne gör det värt allt trots magbekymmer :)

Skepp o hoj...

Älskar dej Sara!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh va gullig du är. Älskar dig, tack för en underbar dag och kväll! :)

2007-02-14 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback