Längesedan sist nu.

Jag har totalt tappat allt vad datanärvaro heter. Sitter aldrig vid burken nästan. Men nu ligger frun här bredvid och snusar så sött i soffan så då får jag väl passa på.
Har hänt mycket på senaste. Jag och Sara hade vår gemensamma födelsedagsfest, det vart en stor succé tycker jag. Väldigt mycket folk, gissar på mellan 25 och 30,och väldigt trångt och trevligt. Finns många vackra bilder i min kära flickväns blogg. Sen så har det vart träningsvila en vecka pga lite trötthet efter festen. Var och körde första passet idag för veckan, vart några 6or på 125 i bänk och sen en par tre andra bröstövningar innan jag for hem för att laga föda.
Var upp till bollnäs onsdag-torsdag för att gå på Tomas begravning. Usch, var verkligen jobbigt.. Var hemskt att se hans mamma och närmaste, hur dom mådde. Det var väldigt fint iaf, både på St Lars och på församlingshemmet efteråt. Du finns alltid hos oss Tomas!

Nu ska jag försöka att väcka min kära flickvän och släpa henne till sängen. Kanske ta mej en dusch med för den delen...
Skall upp vid halv sex och dra till kottla och se om det går att få några gäddor där innan leken börjar, om den inte redan börjat vill säga.

Och nej Kalle, några hyffsade men inga större än en par hg men däremot tappades ett RIKTIGT AS efter en lång kamp så det finns grov potential i den där sjön :)

Godnatt godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback