Mysig helg.

Ja det tycker jag nog :) Var ut i lördags och fiskade när älsklingen jobbade, har väl aldrig vart med om maken... Helt sjukt vad det nappade! Hade nog en dryga 10 kg när jag spatserade av isen. Sen vart det hem till min kära och en mysig hemmakväll med alldeles för mycket skit att äta :)
Sen igår så skulle vi minsann ut på isen och fiska lite och åka skrillor. Efter många om och men så kom vi iväg men då var klockan närmare två, haha. Inga morgoneskapader här minsann. Vart lite fiske och (för min del) väldigt lite skridskor. Sara åkte iaf lite mera, jag vart alldeles matt i fötterna efter en par minuter så jag återgick till fisket, haha.

Tillbaka till jobbet nu... 

Se fram mot P.B ikväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Uppdatering tack. :)

Postat av: Kalle Larsson

Jag sa ju att det var en bra sjö. Var det nån storlek på abbisarna eller?

2007-03-19 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback