Golf och ledighet.

Nu har jag och älsklingen haft en slö kväll i soffan. Jag lagade chiligryta på lövbiff som jag hittade i city igår, den vart mycket god minsann! Nu sitter min käresta och syr i knappar i pikéerna som hon köpte till mej, hon är så duktig den däringa fröken Berg :) Själv funderar jag på en dusch och sen krypa ner i sängen med en god bok. I morgon ska jag upp på en morgonpromenad tänkte jag och sen vid tolv kommer chefen och hämtar upp mej och så bär det iväg på golf i österhaninge.
Framåt kvällen imorgon är det planerat en liten schlagerfest här hemma, med oerhört stor betoning på LITEN... Det verkar bli jag, Sara, Törnis, möjligtvis Robert och kanske kanske Krille Katastrof.. Haha. Lite skillnad mot vår födelsedagsfest det minsann.

Godnatt alla. Älskar dej Sara mitt hjärta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback