Trött å svettig.

Anlände jobbet nyss, kl är strax före sju och jag gick hemifrån sex. Svettig promenad...
I helgen så var mamma ner. Det var trevligt. Vi var ut och käkade och spatserade runt lite i city på lördagen och i söndags så var vi ut till barkarby och handlade lite nödvändigheter till hemmet :)
Måndagen bjöd på arbete och golfträning, tyvärr även en smärre åsk och regnstorm i fem minuter när jag stod där och svingade. Och gårdagen bestod av arbete och styrketräning. 
Eller båda dagarna har ju också varit mycket bra på grund av mitt kära sambosällskap där hemma :) Men det är alla dagar med henne! :)

Idag så ska jag fortsätta trycka nå magiskt tråkiga handledsvikter för stavgång... Och sen blir det golfträning på eftermiddan/kvällen.

Hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback