Ett rent helvete!

Ja det var vad jag fick komma hem till igår, och då menar jag inte som man brukar säga att nåt var ett rent helvete utan jag menar att ibland har man tur att man har den bästa tjejen där hemma som städat,diskat och plockat undan alla små äckliga rödklädda vitskägg i nån skrubb :)
Det är bra, håll er gömda till nästa december!

Tack så mycket älskling. Du är bäst!

Idag var jag tidigt på jobbet, varför? Jo minsann. Därför att jag, som den padda jag är, bokade fel tvättid så måste jag även tvätta en par maskiner på jobbet för att vi ska hinna tvätta allt.
Inte omtyckt att tvätta personlig "hemmatvätt" här så därför sköts det före arbetstimmar. Eller det är klart jag stämplat in och drar in cash men det sköts innan chefen kommer!

Nu blire penntryck till IOGT-NTO Juniorförbundet Struten! 
HAHA, stackars små nyktra lurade ungdomar. 
Jag säger något som jag av egen erfarenhet vet, en grogg eller tre är bra för levern! Och resten av kroppen med för den delen. . . .

SKÅL NI NYKTRA JUNIORER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback