Hungern tär och Kaisa är dopad igen!

Fan, är mycket hungrig nu på jobbet. Måste nog slänga i mej lite havregryn och mjölk annars äre svältvarning.
Händer inte mycket i sorklivet just nu. På saras sida däremot händer desto mera. Hon har ju precis börjat plugget igen och är så duktigt, både i hemmet och skolan :)
Just ja, ska ju faktiskt även bli morbror snart för första gången. Det är intressant :) Syrran spricker nog snart om inte lillpalten kommer ut snart. 
Hoppas han/hon ärver mitt bollsinne! Och mitt utseende, speciellt mina underbart söta bebisögon! Sen måste ju även barnet ärva min charm och näsa, och för att inte snacka om min kropp! 

Haha, hoppas bebisen passerar sin mor och fars dna-uppsättningar och gett sig i kast med att producera en lika ypperlig och exceptionell dna formula som sin morbror! :D 

Hörde även att finska fd skidåkerskan, numera skidskytten, Kaisa Varis torskat för doping igen.

BRA KAISA, DUKTIGT GJORT! :D HAHAHAHA...

Inte nog med att torska en gång och skämmas, nej nej byt sport och visa återigen för världen att du är en drummel på att avsluta kureringen i tid! :D

FRAMÅT BOLLNÄS GIF!

Giffarna slog SAIK igår, vilken jävla skräll! Nu hägrar ju nästan slutspelet trots allt.

Även en hälsning till byns halvtrasige andramålvakt Harpfa Lundh. . . 
Ses vi på tranan 8e Mars? (Om min inbjudan någonsin dyker upp....)

Kommentarer
Postat av: Linda

va ska du äta till middag?

Postat av: Sara

Haha gud så ont du önskar den lilla! Vi ber till gud att han slipper ärva din stirrblick! :)

2008-01-24 @ 19:41:02
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se
Postat av: Syster sprängfylld

HA dina söta stirrögon menar du?! Haha ojojoj, den bebisen kommer inte att det lätt om den mot förmodan skulle bli tvungen att förknippas med morbror resten av livet!
När jag och per har pratat efternamn så sa jag att jag tyckte det var så roligt när jag började på högstadiet för alla sa "du måste vara ulfs dotter" eller "du måste vara johans syster". Vem kommer att känna igen en Larsson?! Men då sa Per: "vill du verkligen att vårt barn ska bli förknippad med Johan och din farsa för resten av livet?!" Haha Så nej, vi får hoppas att din dna forumula inte riktigt når fram ;)

2008-01-24 @ 21:33:24
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: Tony Cascarino

Hörru skogsmusen >>> Vem brys sig om vintergolf? Du tydligen... Kolla in SAIKS skyttekung som össsseeeer in mål i den där pajassporten. Han försöker göra hockeystraffar på en tonåring från division TRE i sandviken men han missar 9 av 10.

När jag spelade i BIS i ishockey för 100 år sen så spelade jag med Södergren. Han platsade knappt i div 2 i hockey, sen blev han landslagsman och tvåa i skytteligan i bandy. På bara 2 år. Det säger ALLT om den där sporten... Sen har jag träffat stjärnor i BGIF dyngraka dagen innan en viktig match... Sånt händer inte i foboll och hockey. Punkt ;-)

2008-01-24 @ 23:20:02
URL: http://tonycascarino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback