Now you´re gone mr Karalahti. . .

Ja vad ska man säga. . . Abba,Ace of Base,Robyn och Europe. Och nu... Jonas "Basshunter" Altberg.
Ärligt talat, hur har detta gått till? Dessa ovan är de svenska artister som legat etta på englandslistan. Att dom fyra förststående gjort det är väl egentligen inget chockerande, dom är alla stora svenska artister. Men JONAS ALTBERG?! Han har haft en sommarhit här i Sverige i "Boten Anna" och nu är samma låt etta i england, dock med helt ny text och namnet "Now you´re gone"

Now you´re gone kan man nog även säga om finske f.d NHL stjärnan Jere Karalahti. Bara att kolla länken nedan för att inse att hockeyspelare är ett löst folkslag. . .  Eller hur Cascarino? ;)  

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article1635926.ab

Nu måste jag pissa igen för 711e gången efter träningen.

HEJJA HEJJA

Jag älskar dej min lilla dvärg :) Vi får fina barn utan stirrblick och dubbelhaka! Haha

Kommentarer
Postat av: Tony Cascarino

Hockeyspelare rockar!!! Kolla bara på mig maaan ;-) Bandy är för fjollor som inte vågar tacklas eller slänga handskarna och boxas. Hehe!

Postat av: Frida

Haha stirrblick är något ni kanske kommer att få leva med ;) Dubbelhakan kanske vår bäs står för...

2008-01-17 @ 12:05:05
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback