Blogghetsministeriet anropar!

Just så, dåligt med bloggande nu... Har ett stressigt liv!
I söndags när jag och Sara skulle åka och ta en promenad och handling så hittade vi minsann en sjö alldeles inpå knuten. Eller inte inpå knuten men iaf kanske 500 meter hemifrån lite drygt. Trodde att kottlasjön låg en bra bit bort jag men icke sa nicke, den var större än man kunnat tro! Nu åker pimpelgrejorna med ner :)

I måndags så var jag tillbaka på jobbet igen efter nästan en veckas sjuklighet, det var skönt. Man blir ju lätt lite rastlös hemma om dagarna... Sen vart det träning. Körde bröst och tricca, gick väl rätt bra tycker jag.
Körde 4 tvåor på 140 i bänken, lätta tyckte jag, då en liten spoling kom fram och sa att "den sista såg riktigt tung ut, behöver du pass". I helvete pass tyckte jag och så la jag mej och gjorde en fyra utan problem framför en rödblommig snorunge. Kände att avvikningen från dom egentliga tvåorna inte gjorde något då han fick stå där lite snopen istället :) 

Igår köptes det riktigt konditorisemlor, dyrt men gott... Fet ska vi bli vi två på jupitervägen ;D 

Nu ska jag gå och trycka lite muggar igen.

Hallelujah, han blev utslängd....

PS. Ikväll börjar slutspelet i bandyn för dom lag som får kliva in i åttondelsfinalerna. Har en dålig känsla sedan Anders sa att han var skadad när jag snacka med han igår. Men det är ju Slirius, herregud. Vi vinner dom och så får vi se om byn med Lucas "Sauron" Lund i spetsen vågar välja oss till kvarten.. Tvekis på detta jag ;)

Hejja hejja mål mål mål!

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja men eller hur vinst... ett gäng sopor är vad det är!

Postat av: Sara

Fet ÄR vi, vi två på jupitervägen! Hälsa mamma din att hon får slänga in en madrass på golvet i pojkrummet i helgen, vi får nämligen inte längre plats bredvid varandra i en pojksäng! :)

2007-02-22 @ 09:57:22
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback