Jag och min kära :)

Jag och min kära :)

Se så lyckliga vi ser ut minsann :)

Det beror nog på att vi var på väg mot jättebuffé på Bamboo City, haha.

Mitt bloggande har vart väldigt dåligt på senaste tiden. Har ingen tid över nästan, alldeles fullspäckat sorkliv. Jag jobbar och jobbar och tränar och sover.. Haha.
Och spenderar ju även tid med min underbara flicka här ovan.

Har haft en smärta i min axel som inte är av denna världen. Vaknade i söndags hos mor och far och kände mej lite öm, sedan har det till i morse blivit stadigt värre. Igår när jag tränade höll jag på att bryta ihop och gråta, ingen bröstträning nu minsann den är inställd tills vidare. Men idag har jag då iaf blivit lite bättre så vi får väl hoppas att den trenden fortsätter :)

Idag har jag bara vart med älsklingen och handlat och sedan slöat framför tvn här hemma, det är också mycket skönt :) Min lilla favorit har tyvärr väldigt ont i nacken så vi får väl helt enkelt hoppas att det släpper snart så hon blir fullt rörlig igen och slipper smärtorna :)

Nu så är det "What about Brian" så nu är det dags att lämna datorn bakom mej.

Hej hej halloo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback