Ännu mera slit och en pizza.

Fortsatte där gårdagen slutade imorse. Var massa att göra på jobbet så det har vart en himla stress hela dagen. Efter arbetet så drog jag mej iväg till gymet och körde ett pass, gick riktigt bra idag. Sen hem och gjorde pizzadeg, inväntade min älskling som kom från jobbet och så garnerade vi pizzan lite och sen vart det gourmetmiddag minsann :) Har kollat på lets dance och på nya humorserien "Hjälp".. Den verkar förjävla bra! =)
Nu blir det sängen så man orkar upp och träna imorgon i skaplig tid.
Ska nog försöka kramas lite med Sara först :) 

Kommentarer
Postat av: sauron af mordor

hur mår du sork? hjärtklappfning och ett überstressande arbeit! jag skulle bemästra mig och slänga in en kommentar mellan paketen i schneidern via mobilen idag, gick självklart mindre bra. underbar läsning här...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback