Love is in the air :)

K?rlek!

Ja här sitter vi nu, två tröttisar :)
Sara har vart ledig och jätteduktig hela dagen. Hon har minsann städat överallt och rensat ut onödigheter ur våra, annars så otroligt fulla, garderober.
Själv har jag arbetat och inte så mycket mera.
Har packat lite i min kappsäck inför helgen iaf. Imorgon så åker jag, syster och farsan till Skåne på golfresa.
Det ska bli väldigt trevligt, hoppas på bra väder bara och inte allt för hemska vindar där nere vid landets sydspets :)
Blir borta till söndag kväll så det kommer nog saknas minsann, både nerifrån Skåne och här hemifrån!
Nu blir det mys och dusch.

Älskar dej gumman, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: sauron af mordor

sorkmannen!
det var en sjuk kväll du missade förra helgen. en kväll fyllt af glädje, dryck och dock hesa kareokehalsar! jag och brodern körde afroman's "because i got high" till publikens leende och jubel. icke att förglömma att doktor lök lämnade festen vid 03:00, och samling 06:00 för jobb... hoho! frid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback