Förfrysen på jobbet.

Sveriges kyligaste arbetsplats, inomhus då vill säga. Så fort det går under nollan ute så är vi fan nere på, vad jag skulle gissa, ungefär 15 grader här inne. MAX! 
Fan så kallt. Mina fingrar som redan är bekymrade av min miserabla blodcirkulation mår inte bra av detta. En fråga för facket.... som om vi skulle va fackanslutna, HAHA! 

Adebayor -- Mål i Arsenals NIO senaste imponerar. Ett öga för mål.
Monokel -- På tal om öga så är denna modell ett löstagbart glasöga-
C-J Bergman -- Grava synproblem orskar tydligen hans dåliga skytta. Inget guld idag igen!

Mina ögon är av yttersta elit. Dom borde han låna vår käre skidskytt Bergman. Då jävlar skulle ni få se på guld! :)

Kommentarer
Postat av: Tony Cascarino

Jag jobbar inomhus i en 6 gradig kyl. Sen har vi stora frysar med -27. Ja jag ska alltid vara värst haha!

Postat av: Johanssonska Tomas

Ta dig en smutta grogg då Forsman, det värmer både fingar ben, och ben. Förresten har jag sett en Adebayor i Arbrå BK också, lika vass. Grattis och ha det gött!

2008-02-12 @ 09:53:36
Postat av: sorken

Haha jävla bajenpajas Cascarino! Ska alltid överdrivas i alla lägen ;)
Jag antar att du även blir inskickad för att arbeta i dom där frysarna?? :D

Johansson, du vet mycket väl att grogg inte ingår i dieten för min lever! Är arbrås Adebayor lätt överviktig och relativt tunnhårig? Isf känner jag honom! ;D

2008-02-12 @ 09:56:03
URL: http://sorken.blogg.se
Postat av: Johanssonska Tomas

Dom säger att han är det. Men en jäfel på att göra mål.Ful och fet, men ändå han smet. Nej visst ja, dietlever var det. Men du slutar med dietlever på fredag!!!!

2008-02-12 @ 10:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback