Björn Ferry, citat:

I en intervju med Björn Ferry efter hans seger i gårdagens jakstart i skidskytte så säger han att han hela tiden på träning strävar efter att framkalla känslan på vallen som att det vore att skjuta för ett VM-guld med en enorm publik där.

Reporten frågar, -Går det verkligen att framkalla den känslan?
Ferrys svar kommer snabbt, -Ja du kan ju tänka på en brud och bli kåt...




Gratulerar även Ferry till den första WC segern.

Idag var jag och Sara ut på morgonpromenad och nu ska det snart ätas gourmetlunch. Pölsa,potatis och rödbetor!! :)
Eftermiddagen på denna underbara "vårdag" kommer spenderas i city!

Kommentarer
Postat av: Tony Cascarino

Jag jobbade på ett slakteri mån, tis och ons och då såg jag hur pölsa tillverkas. Jag kan LOVA dig att om du visste exakt vad innehållet är och hur dom gör den så skulle du aldrig mer äta pölsa och blodpudding. Senor, brosk, nermalet koskellett, lite kött och sen massa kryddor. Mums!

Postat av: sorken

Haha, detta bekommer mej inte ett dugg! Jag är inte den kräsmagna typen vettu. De som är gott är gott! Skulle käka koöga om det vore gott å.. ;) Haha

2008-01-20 @ 18:16:13
URL: http://sorken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback