Wohoo en sån vind

Läste precis i aftonbladet att det blåst ner en byggställning inne i city. Ja jag säger bara: Det förstår jag!
Fan va det stormar här ute på ön i vindbyarna, har nog inte blåst så här mycket här ute sen jag flyttade hit tror jag.
Idag har vart en jävligt lugn och skön dag. Sov till halv elva sen slöade här hemma några timmar innan jag åkte och tränade lite och nu så håller vi(Sara) ;) på med maten. Tacogratäng blir det idag minsann! GÖTT DÄ, som Söder skulle sagt. . .

Läste också nyss en artikel om frankrikes president Sarkozy. Hans sminkkostnad för kampanjen -07. . .
Helt ärligt talat. Har man piffat upp sig för drygt 325 000 kronor på 34 dagar är man fan knappt värd presidentskapet.  
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1660261.ab
Sjukaste någonsin! Vem fan bryr sig hur den där pajasen ser ut!!

Nu är det mat :)

Bollnäs GIF - Sirius 2-0 efter 40 min, Anders Spinnars båda målen.

Kommentarer
Postat av: Tony Cascarino

Haha Bollnäs-Sirius är lika intressant som byvarpan på Gotland en tisdag innan logdansen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback