64 år och knäckt.

Så har jag känt mej i ryggen dom senaste dagarna. De nöp till ordentligt i korsryggen när jag körde ben i tisdags men den här gången hade jag iaf vett att avbryta passet i tid :)
Förra gången jag gjorde illa ryggen vart jag ju totalt liggande orörlig i tre dygn, inget man vill uppleva igen.
Nu har jag bara vart lite öm och stel i en par dagar och ska försöka mej på att träna lite idag igen.
Drygt bara att känna sig pensionärslik i ryggen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1989509.ab 

Ett sånt mongo i artikeln ovan.Handlar om en krokodil som attackerade nån fiskare som vill a bli fotograferad med en krokodil. Han avslutar intervjun med att säga:
"? Jag började leka med krokodilen för att få ett fotografi. Plötsligt hoppade den upp mot mig med en otrolig fart. Jag insåg inte att krokodiler kan vara så aggressiva."

Va fan tror han, att en krokodil i sitt naturliga element är som nån liten hund att gulla med.. 

Kommentarer
Postat av: johansson

Håna ej bajen på det där viset i ett forum, du vet man kan bli liggande annars pga ryggproblem som blivit av ett bowlingklot. siii

2008-03-06 @ 22:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback