Söndag 3/10

Jaha, man fortsätter rada upp riktiga skitpass. Fast kanske inte så konstigt egentligen. Min form har väl varit väldigt bra ganska länge nu så jag hoppas bara att det är en liten dip som håller i sig någon vecka.
Till SM i slutet av November så ska den fanimej vara på topp igen :)

Bänkpress. 90*3*2, 110*3, 130*2, 145*1

Tröja på, superkatana 42.

10 cm. 200*3
  6 cm. 220*1+0 (Fick den andra mot huvudet på vägen ner...)
  4 cm. 240*1*2 (Tungt så innihelvete)
Hela vägen. 220*1*2 (Plättlätt!) :)

Rotator hantel. 3*20*3
Sitt rodd. 80*10, 110*8*3
Biceps. 4 set
Underarmar. 4 set

Skönt att i alla fall avsluta tröjpasset med två bra lyft. Fick höra efter min första på 240 till fyra cm att min brygga vart katastrofal på alla lyft hittills. Förstår inte riktigt vad det berodde på men jag kände det nästan själv. Så fokuserade på bryggan i dom sista två lyften och då gick det bättre!

Nu blir det DM till helgen. Trist att jag känner mej totalt och helt ofokuserad och taggad inför det. Men åker väl dit och försöker göra ett resultat ändå. Målet måste väl ändå vara att försöka bli bästa lyftare på poäng trots dålig form.

Kommentarer
Postat av: sauron af mordor

heliga sork med ack så katastrofal brygga! vadhän beror detta på? kan det vara den gummiliknande och forsmanska kroppen du mjukat upp i torsbergsskolans obarmhärtiga matematiksalar? Med karateslag från den geniala professorn elfving i maskopi med doktor lök's förmåga att briljera med hufvudräkning istället för avancerad räknedosa...

2010-10-10 @ 22:18:54
URL: http://lucaslund.com
Postat av: sorken

Denna efviga matematikens mästare ELFVING! Så denna man upplyste vår annars evigt grå vardag i torsbergs tvifvelaktiga universum.

Att genom minnenas alléer återskapa dessa oh så magiska stunder som jag, du själv käre vapenbroder och den ytterst så helige löken upplefvde med denne man ger mej inte bara rysningar av välbehag, utan även ilningar längs ryggraden av skräck och smärta... :D



PS. Min annars så makalösa brygga börjar nu återfå sina normala proportioner :)

2010-10-18 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0