Söndag 10/7, 83,3 kg

Kan ju i alla fall försöka mej på att skriva några inlägg igen :)
Drog ett söndagspass idag, mitt första på toppningsschemat inför EM eller vad man ska säga.
Ska köra bara tvåor och singlar i bänken nu fram till tävling, alla lyft med tävlingsutförande.
Kommer dom första två veckorna ha tre bänkpass, inget tungt förutom på tröjdagen då.
Och räknar med start idag söndag då!

Bänkpress m stop. 80*3*3, 100*2*2, 120*2*3, 140*2*2
Pushpress. 50*4*2, 70*2*2, 80*1, 90*1, 95*1
Plan hantelpress. 33*8*2
Flyes cable. 15*10*2

Bänken kändes lättare än vad jag trodde den skulle göra, seten på 120 var sjukt explosiva och även på 140 fanns det några reps över i varje set. Bra med tanke på att jag brukar bli ganska klen när jag kör med stop.
Pushpress var mest ovant och dom andra övningarna var ganska mycket bara för att få strecka ut brösten lite.

Imorgon vila och så kör vi på tisdag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0