Lördag 27/12, 76,4 kg

Tröjpass på BSK. Hade tänkt försöka köra några lyft hela vägen idag, och försökte gjorde jag ju iaf... :P
Haha. Fy satan så svårt att komma ner. Skulle kanske försökt att höja vikten lite men det får bli ett annat pass.

Bänkpress. 100*4, 120*2

Tröja på Katana 40

12 cm kloss. 150*3
6,5 cm kloss. 170*2
2 cm kloss.  180*1

Utan kloss följande lyft.

180*1 -- Svårt att komma ner men grymt bra fart upp.
180*0 -- Kom inte ned och kämpade tillslut ned stången på magen. . .
180*0 -- Kom inte ned, tappade vinklarna och slog i ställningen.
180*0 -- Kom aldrig ned till bröstet utan svävade ovanför och tillslut vart det gonatt utan att försöka trycka.

12 cm kloss. 200*2

Klossbänk utan tröja halvsmalt grepp.

7 cm kloss. 120*6*4

FU Bänk. 80*8*3

Push down omv. grepp. 20*12*3
Rotator hantel. 4*25*2

Som synes ett kämpigt pass :) Men var nog bra att få töja tröjan neråt botten känner jag. Första lyftet satt grymt bra, hade svårt att komma ner då också men upp var det väldigt lätt.
Att jag sen bommade resterande lyft berodde nog på att jag helt enkelt inte klarade av att försöka trycka ens eftersom jag aldrig träffade bröstet.

Nya tag nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0