Söndag 9/8, vikt känd . . . 79,6 kg.

Haha, tillbaka till sthlm igen och insåg att jag hade rätt när jag tidigare sagt att vikten borde närmat sig 80.

Chins. 0*6, 0*10*3
Roddmaskin hög. 50*8, 65*8*3
Baksida axlar maskin. 8*12, 10*12*3
Facepulls. 50*15*3
Biceps. 4 set
Benspark. 3 set
Bencurl. 3 set
Mage. 4 set.

Blir ett till pass liknande detta på onsdag sen blir det tröjbänk i Farsta på torsdag tror jag. Kommer fram till serietrean antagligen att köra bänkpassen på måndagar och torsdagar.

Kan inflika att jag åkte på nån form av magåkomma direkt jag kom tillbaka på jobbet. Från lunchtid på måndag till tisdag kväll var jag nog på toa runt 30 ggr... Fy fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0