Torsdag 20/8, 78 kg

Bänk i Farsta. Väldigt öm i underarmarna, speciellt den vänstra kändes riktigt illa =/ Risk för inflammation där så köpte en antiinflammatorisk och kylande salva för att förhoppningsvis lindra det.
Passet var inge vidare heller, inte samma tryck som förra veckan och konstant dåliga träffar med tröjan.

Medelbred bänk. 90*6*2, 120*3*2, 140*3, 150*1

Tröja på, Superkatana 42.

10 cm. 180*2
6 cm.   200*1
4 cm.   200*1
2 cm.   210*1
Hela vägen. 210*1*2, 210*0
2 cm..  180*1  - Minskade medvetet bryggan något och verkar som jag hade träffen lite högre upp.

Provade sista på 210 med kragen vid halsen för att få stången högre upp. Grovt misslyckande, haha!
Båda singlarna som jag klarade på 210 var även dom sega, inga bra träffar alls.

Sitt hantelpress. 13*8, 21*8*3
Triceps. 3 set

Från och med nu blir det lugna pass till tävlingen. Hoppas att jag inte krossade formen förra veckans bänkpass nu och att lite vila och mat gör kroppen fit igen.

Tar dessutom med båda bänktröjorna till nästa pass som är det sista inför tävlingen.
Ska kolla om det ev. är någon skillnad på var jag får ner stången med den gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0